Telefoon: 06 - 53 64 50 23 / info@marterstichting.nl
Samenwerking

De Marterstichting zoekt samenwerking met andere organisaties en instellingen.

Helaas zijn niet alle kenners even goed bevriend met elkaar. Dat is jammer want het helpt de marters niet verder. We zijn ervan overtuigd dat er ‘meerdere wegen naar Rome leiden’ en dat samenwerking de sleutel is tot succes.

Afbeeldingsresultaat voor cartoon meerdere wegen naar rome

Heb je een idee of voorstel? We staan open voor samenwerking. Neem contact met ons op!

De Marterstichting werkt samen met de Zoogdiervereniging en de Werkgroep Kleine Marterachtigen

De Zoogdiervereniging zet in voor onderzoek naar, en bescherming van inheemse wilde zoogdieren én hun leefgebieden in Nederland. Naast de vele vrijwilligers en werkgroepen die actief zijn binnen de vereniging is er het professionele bureau in Nijmegen dat opdrachten uitvoert op het vlak van onderzoek, advisering en voorlichting.

De Werkgroep Kleine Marterachtigen (WKM) zet zich in voor het breed bevorderen van onderzoek naar het voorkomen, de ecologie en de bescherming van kleine marterachtigen, namelijk de wezel, hermelijn en bunzing in Nederland. De WKM bestaat uit vrijwilligers, waaronder professionele biologen en ‘citizen scientists’, en opereert als een van de werkgroepen onder de Zoogdiervereniging.